Tuesday, January 18, 2011

kekasih kecil ku

kekasih kecilku,azhar..
    baru dapat gigi sebatang...tu pon gigi tu malu2 kucing jer nak naik.mana taknyer..tuan punya badan ganas menggigit mainan kakak2nya...
     jenis jejaka yang kurang penyabar.masih ingat lagi..baru pandai landing bontot(belajar duduk) da kelamkabut nak merangkak...sudahnya demam panas... bawak ke klinik dua kali ubat berbotol2..tak kebah2 jugak..pergi ke rumah makcik bidan try urut satu badan..pon tak lut gak...lastly balik umah atok(abah saya) kena urut...tak sampai setengah jam..elok pulak..terus kebah demam..memang badan dia serasi kena urut ngan atok dia...
skarang ni baru pandai berdiri pegang meja..da nak main lepas tangan plak...kono nak tunjuk hero...
       hari sabtu lepas...hidung dia berdarah sebab mulut terhantuk kat kerusi ...cuak gila....abah cakap"pergi la bawak ke klinik...kot serius ker.." aku diam jer..takut sebenarnya..takut kena tahan polis sebab di tuduh kes dera..hak..hak..hak..takutla..skang ni kes macam2..aku masih sayang banget sama anak aku..tak tergamak nak dera anak sendiri..huaaaa..janganla....
      kesudahannya aku tunggu beberapa minit tengok keadaan azhar the hero....ok..fine..tak pape kot...happy jer dia main cak-cak ba ngan kakak alia dia...gelak besar gitu....tak yah gi klinik kot....ish..ish..ish...baru lapan bulan da berangan nak jadi hero..Azhar..azhar...

      Azhar..janganla over lasak sangat....ibu takut apa-apa terjadi..... ibu sayang kamu......

No comments: